sobota, 1 czerwca 2013

Osiem


Mecz trwa. Ataki kończy Schops, pomaga mu Achrem, nawet zagrywka ulubieńca Leny, Kosoka, sprawia trudności Bełchatowianom. Takim o to sposobem, Resovia niszczy Skrę, dosłownie. Siedzisz na krześle i od czasu do czasu zerkasz na Kubę, który biega, uśmiecha się, bawi się z Sebastianem. Lecz nawet to nie potrafi wywołać uśmiechu na Twojej twarzy, nie potrafi pokonać tego widoku, który masz przed sobą. On ciągle na Ciebie zerka, jakby sprawdzał czy nie uciekłaś. Jednak Ty starasz się patrzeć tylko i wyłącznie na Piotrka, który to od czasu do czasu posyła Ci uśmiech, a który Ty starasz się odwzajemniać, jednak wiesz, że Piotrek nie jest idiotą i zapewne zauważy, że coś jest nie tak. Martwisz się jak uciekniesz, nie chcesz się z Nim konfrontować, starasz się obmyślić cały plan w głowie jednak okoliczności Ci nie sprzyjają, bo mecz już się skończył a teraz zawodnicy stoją po dwóch stronach boiska i czekają na wybór MVP, czekają aż będą mogli wreszcie zejść z tego boiska. Lena rusza w stronę barierek prosić o kolejne zdjęcie, nie rozumiesz jej, kompletnie. Siedzisz i czekasz aż Kubuś raczy wrócić do Ciebie. Jednak mija kilka chwil a on się do tego nie pali, schodzisz więc z trybun i idziesz wzdłuż boiska, w stronę gdzie zawsze siedzi Iwona. 
- Oliwia...- słyszysz. Jak dawno nie słyszałaś tego głosu, jak dawno nie czułaś dotyku jego dłoni na swoich rękach, jak dawno nie czułaś jego perfum. Bardzo dawno, 6 lat. Obracasz się więc, widzisz Go, w całej okazałości. Widzisz te oczy, te w których zatracałaś się co dzień, a o których musiałaś zapomnieć. Widzisz jego włosy, które przytrzymuje opaską, są zdecydowanie za długie, jednak dobrze wiesz, że choćby miał niewyobrażalną szopę na głowie, i tak byłby przystojny. 
- Boże drogi, Oliwia...- w jego oczach widzisz żal, ogromny żal i wiesz, że jest on skierowany do Ciebie. - Co Ty tu robisz? - pyta, jednak szybko zmienia pytanie nie dając Ci szansy na reakcję. - Dlaczego mnie zostawiłaś? - mówi, głośno, nie przejmując się tymi ludźmi stojącymi obok Was, z resztą Ci ludzie też się Wami nie przejmują, czyhają na rzeszowskich siatkarzy. 
- Cześć. - mówisz, to jedyne co jesteś w stanie powiedzieć, patrzysz w te jego oczy, a on wpatruje się w Twoje czekoladowe tęczówki. Milczycie, nie wiecie od czego zacząć, przynajmniej Ty nie wiesz. - Michał...to nie było takie łatwe. - mówisz. W ogóle nie myślisz nad tym co mówisz, boisz się, cholernie się boisz. 
- Co nie było łatwe? Zostawienie mnie? - burzy się a i zarazem jakby cieszy, że może na Ciebie patrzeć. Do Twoich oczu napływają łzy. - Poleciałem za Tobą, wiesz jak długo Cie szukałem? Wiesz ile osób o Ciebie pytałem? Wiesz ile uniwersytetów przeszukałem? - wylicza. - Nigdzie Cie nie było! Nawet nie wytłumaczyłaś mi dlaczego, tylko zostawiłaś i wyjechałaś! - mówi, a w jego oczach też zauważasz łzy. Nie wiesz co się z Tobą dzieje, ale masz jeden cel - nie rozpłakać się. Tylko to Cie teraz obchodzi, nie daj Boże ktoś by to zauważył. Nie sprzyjało by to Twojej karierze projektantki ani siatkarskiej karierze Piotrka. 
- To nie było tak...- mówisz półgłosem. Jednak on doskonale to słyszy, usłyszałby nawet jeśli powiedziałabyś to szeptem. 
- Wyjaśnij mi tylko dlaczego? Miałaś kogoś innego? Zrobiłem coś? Powiedz mi to! - powiedział, prawie krzycząc. 
- Mamo, mamo! Mogę jutro spać u Seby? - przerywa Wam....Twój syn. Spogląda na Ciebie swoimi niebieskimi oczami.
- Możesz kochanie. - mówisz i kucasz, a po Twoim policzku spływa łza. Całujesz Kubusia w policzek i podnosisz się. 
- Mamo? - dziwi się Michał. Kubuś spogląda na Niego trzymając się skrawka Twojej sukienki, a On w tym czasie spogląda na Kubusia. 
- Słonko, idź jeszcze na chwilę do Sebastiana. - mówisz i odsyłasz Kubę. Kolejna łza spływa po Twoim policzku, jednak to tylko pojedyncze krople i szybko je ocierasz. Nie potrafisz jednak wydusić z siebie jakiegokolwiek słowa, nic, kompletnie. 
- Oliwia! - krzyczy Michał domagając się wyjaśnień a w oddali spogląda na Kubę. 
- To jest Kuba...mój syn. - mówisz patrząc swoimi oczami przepełnionymi łzami w jego, które wcale nie są w lepszym stanie. 
- O, Liw. Kubuś powiedział, że pozwoliłaś mu jutro nocować u nas, to co, po meczu od razu zabieramy go, tak? - wyrywa Was z kłótni Iwona. 
- Tak, tak. - mówisz i na pożegnanie całujesz ją w policzek. Odchodzi trzymając małą Dominikę na rękach a obok nich dumnie kroczy Seba, tym samym Kubuś stoi obok Was i wpatruje się w Michała. 
- Powiesz coś w końcu?! - pyta. 
- Powiedziałam, Kuba to mój syn. - mówisz głaszcząc malca po głowie. Wtem podchodzi do Was Piotrek, a Ty modlisz się, żeby niczego nie zauważył, odrwacasz się do niego i uśmiechasz. 
- To jak kochanie, jedziemy? - pyta całując Cie w policzek i obejmując, a Ty masz wrażenie, że Michał zaraz wybuchnie. Ze złości, ze smutku, z nagromadzenia tych wszystkich emocji. Jednak nadal cierpliwie stoi i czeka na jakieś wyjaśnienia od Ciebie. Piotrek bierze Kubę na ręce, co jest chyba najgorszym co mógł zrobić. Teraz Michał już widzi Kubusia, doskonale go widzi. Jednak jak to mówią, nie jest ważne żeby patrzeć, tylko, żeby zobaczyć, a Ty nie jesteś pewna czy On zobaczył. 
- Możesz wziąć na chwilę Kubusia, ja muszę jeszcze coś załatwić. Zaraz do Was przyjdę. - mówisz zakładając Kubie czapkę. 
- Jasne. - odpowiada i razem z Kubusiem i jego kurtką odchodzą w stronę wyjścia. Uśmiechasz się odprowadzając ich wzrokiem. 
- Wiesz ile mam do Ciebie pytań? A Ty zamiast mi na nie odpowiedzieć ciągle dajesz powody do następnych! - mówi wzburzony. Spoglądasz na niego i tak na prawdę nie wiesz co powiedzieć, czy On już się domyśla, czy jeszcze nie, to wszystko zdecydowanie Cie przerasta. 
- No co mam Ci powiedzieć, przecież...
- Dlaczego Piter mówi do Ciebie ''kochanie'' na przykład! - przerywa Ci Twoje słowa. 
- Bo...- bierzesz głęboki wdech. - Jesteśmy razem. - mówisz w końcu. 
- Jak możesz? - pyta po chwili ciszy. - Jak do cholery możesz robić mi coś takiego ?! - krzyczy. 
- Michał to nie tak..- mówisz. - Przecież nie wiedziałam, że grasz w Polsce! - dodajesz. 
- Kto jest ojcem Twojego syna? - pyta. - Piter? 
- Nie.
- Więc kto? 
- Michał to nie...
- Ile on ma lat? - nie pozwala Ci dokończyć jakiegokolwiek zdania. 
- W tym roku skończy siedem. - odpowiadasz. 
- Czyli byłaś w ciąży zanim wyjechałaś! - mówi. - Zdradziłaś mnie?! Z kim? - pyta podchodząc do Ciebie
- To Ty miałeś kogoś na zastępstwo..- mówisz i oddalasz się od niego. - Jak jej było? Dagmara? - pytasz, chociaż doskonale wiesz, że tak właśnie się nazywała. - I co? Szczęśliwy z nią jesteś? - pytasz znów się do niego zbliżając. - Jesteś, Michał? - mówisz już prawie płacząc po czym odwracasz się i odchodzisz. Po kilku chwilach jesteś na parkingu i udajesz się do samochodu Piotrka. 
- Przepraszam. - mówisz spoglądając na niego. Zapinasz pasy a on uśmiecha się i muska Twoje usta swoimi ustami. 
- Niee, nie całujcie się! - mówi Kubuś siedzący z tyłu. Zaczynacie się śmiać i ruszacie. Czy właśnie tak miało wyglądać Twoje spotkanie z Michałem? Nie, ono nie miało się w ogóle odbyć. Przecież definitywnie zrezygnowałaś z tego, żeby zmienić nazwisko na Winiarska. 



                                                                       ~*~


Witam, jest kolejna część. Piszcie co sądzicie, dzisiaj nie mam weny na długie pisanie więc powiem tylko, że Vive dzisiaj ma swój wielki mecz i ja spadam oglądać, zatem trzymajcie się w ten zimny, deszczowy dzień.

Pozdrawiam, Mercy. 



22 komentarze:

  1. czyżby..PIERWSZA ? :D <3
    Jednym z moich typów był właśnie Michał W., choć przyznam brałam jeszcze Mariusza pod uwagę. Zastrzeliłaś mnie tym rozdziałem, ale jak gdyby w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Jednym tchem czytałam. Ten rozdział zapiera dech w piersiach, z resztą jak każdy Twój. Takiej konfrontacji z Michałem się nie spodziewałam. Byli kiedyś szczęśliwi, rozumie ,że może mieć jej za złe ,że nie powiedziała dlaczego go zostawiła, ale jak on mógł ją pomyśleć ,że go zdradziła? O matkozojcem. Dalej zbieram szczękę z podłogi, dosłownie. Biję pokłony za genialnośc w każdym calu bo taką ma ten rozdział. Myślę iż Michał tak szybko nie zniknie z jej życia ba, jestem tego wręcz pewna.
    Ściskam ;*
    PS. Zapraszam na urywek trzeci na http://oublier-soi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściskam i zapraszam na nowy rozdział na http://oublier-soi.blogspot.com/ ;*

      Usuń
  2. Ach, majstersztyk, na prawdę, aż mi się płakać chciało jak czytałam tą ich rozmowę, genialnie to napisałaś. Jeden z najlepszych Twoich rozdziałów jaki czytałam, łącznie z tym drugim blogiem. Dodaj coś szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się pobeczałam, rozdział naprawdę świetny ! Pewnie Oliwię i Michała łączyła kiedyś wielka miłośc, wyjaśnij to szybko :))
    zapraszam do siebie na nowy rozdział :)
    buziaki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie tak myślałam, że to będzie Winiar. Moja intuicja mi podpowiadała i jak widać w końcu nie zawiodła ;) Wydaję mi się, że Michał jak ją już odnalazł to teraz nie pozwoli na to żeby stracić z nią kontakt. Mam nadzieję,że Oliwia będzie z Piterem i nikt ani nic tego nie popsuje. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział i zapraszam do mnie ;) http://mydlo--powidlo.blogspot.com/
    A co do meczu Vive to szkoda, że tak wyszło ale mam nadzieję, że jutro pokażą na co ich stać i zajmą przynajmniej 3 miejsce ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie pomyślała, że ojcem Kubusia jest Michał W.! Zaskoczyłaś mnie, nie powiem, że nie. ;). Ale swoją drogą mam nadzieję, że nie zostawi Piotrka dla Michała, co to to nie! ;).

    Zapraszam na nowy rodział na nie-wiem-gdzie-uciekly-tamte-dni.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, ale się porobiło, Michał W ojcem?! Już nie mogę się kolejnego doczekać,żeby zobaczyć co będzie dalej;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Winiar ojcem Kubusia? No to wszystko jasne! Ale biada Michałowi jak zepsuje związek z Piterem. Nie to, że mu grożę, ja to obiecuję ;)
    http://mydlo--powidlo.blogspot.com/ - zapraszam ;)
    buźki ;*
    Zakręcona

    OdpowiedzUsuń
  8. sprawa ojca Kubusia się wyjaśnia...więc to Michał. Mam przeczucie, że jednak on tak tego nie zostawi skoro już wie gdzie ma jej szukać. Oby tylko nie zniszczył tego co zbudowała z Piotrkiem...

    pozdrawiam
    http://www.niedostepni-dla-siebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej to ładnie. Oczy i zęby na klawiaturze. Dzieje się ,dzieeje. Michał jakiś jest chory psychicznie ,czemu on na nią krzyczy. Dobrze ,że Piotrek właśnie wziął Kubusia do auta. Bardzo dobrze ,żę MIchał widział ich razem. Mam nadzieje ,że miłość środkowego i pięknej niewiasty mamusi przetrwa.

    Zapraszam do siebie na nowy rozdział niezwykleinteresujacahistoria.blogspot.com

    Pozdrawiam Annie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, ale to bardzo dobry rozdział :d Więc mały ma niebieskie paczadełka po tatusiu, no jak słodko :D
    Mam nadzieję, że związek Oliwi i Pita się nie rozpadnie, bo są cudowni :D
    Czekam na kolejny :>

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde, więc Winiar kontra Pit, będzie ciekawie :D Jak dla mnie jest zdecydowane 1:0 dla Cichego, ale ciekawa jestem jak rozkręcisz ten wątek :D
    Kiski :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Po oczach od razu zajarzyłam, że to Winiarski.
    Nie rozumiem, dlaczego ma teraz pretensje do Liw o to, że jest z Piotrkiem. Przecież nie widzieli się przez 6 lat, 6 długich lat w ogóle się ze sobą nie kontaktowali. To chyba oczywiste, że prędzej czy później każdy w końcu znajdzie sobie kogoś nowego, może lepszego? Za to ten cały żal Michała o zniknięcie rozumiem. Bo sama znam to aż za dobrze.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaram się normalnie tym blogiem i chcę więcej ;) Zapraszam również do mnie http://peryferiesiatkarskie.blog.pl/2013/05/31/rozdzial-48-wesole-swieta/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że Michał nie odpuści. Nie wiemy, co dokładnie się między nimi wydarzyło, ale to chyba nie był powód, żeby nie wiedział, że ma syna? A teraz jeszcze w tym wszystkim Pit... Ciekawe jak on się w tym odnajdzie.

    Nowy rozdział na http://zaslugujesz-na-wiecej.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam serdecznie na urywek numer pięć na http://oublier-soi.blogspot.com/2013/06/urywek-piaty.html :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ohohoo, spotkali się..
    czekam na dalszy ciąg :)
    http://siatkarskielovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ajajajaj, mam sporo do nadrobienia, zabieram się za czytanie, pewnie tak niesamowite jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na urywek siódmy po dłuższej przerwie na http://oublier-soi.blogspot.com/2013/07/urywek-siodmy.html :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieje , że kolejny rozdział pojawi się już niebawem bo czekam z niecierpliwością , a tym czasem zapraszam do mnie właśnie pojawił się nowy rozdział ;)
    Zapraszam i pozdrawiam Angel <3
    http://always-togheter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie jesteś? Kiedy wracasz? My tu tęsknimy, no! :(

    OdpowiedzUsuń